Mladinski pevski zbor OŠ Pohorskega odreda v Pragi

Naša pustolovščina se je začela junija, in sicer z zmago na 46. tekmovanju pevskih zborov - Mundi Cantat - v Olomucu. Zmagali smo v kar treh kategorijah, z zlatim priznanjem in najvišjimi osvojenimi točkami smo zmagali v kategoriji otroških pevskih zborov do 16 let. Zmagali smo še v Grand Prixu, kamor so se uvrstili le najboljši zbori iz vseh kategorij, pridobili pa smo tudi nagrado občinstva.
Na povabilo slovenskega veleposlanika v Pragi smo odšli v češko prestolnico, kjer smo na predstavitvenem sejmu Slovenije odpeli kar pet koncertov, v senci čudovitega praškega gradu.
Naša pot se je začela zgodaj zjutraj, v Prago pa smo prispeli šele zvečer. Utrujeni smo se namestili v hotelu in odšli zgodaj spat, vsi smo se namreč zavedali, kako naporen dan je pred nami.
Zjutraj smo odšli na praški grad, kjer nas je čakal obilen zajtrk. Sledile so priprave na prvi nastop. Dekleta smo si pletle kitke, fantje so pripravljali glasbila in se preoblekli v narodne noše. Časa pred nastopom ni bilo veliko, venomer smo hiteli, vendar smo koncert še vseeno odlično odpeli. Sledilo je tradicionalno češko kosilo, nato pa še dva polurna koncerta. Naš tretji koncert si je ogledala tudi slovenska vinska kraljica, s katero smo po koncertu spregovorili nekaj besed. Popoldne smo se sprehodili v staro mestno jedro, ogledali smo si Karlov most ter Cerkev Marije pred Tynom. Večerjali smo v restavraciji na Staromestnem trgu. S tramvajem smo se odpeljali nazaj do gradu, kjer nas je čakal avtobus, ki nas je peljal nazaj v hotel. Dan je bil zares naporen, vsi smo bili izčrpani.
Naslednje jutro smo se odpravili nazaj na grad. Imeli smo še dva koncerta. Naš zadnji koncert si je ogledal tudi slovenski veleposlanik v Pragi, ki je bil navdušen nad našim nastopom. Še posebej smo ga očarali s priredbo pesmi Moja dežela. Prago smo žal morali zapustiti takoj po zadnjem koncertu, saj je bila pred nami še dolga pot proti domu.
Vse, kar se nam je zgodilo v zadnjih mesecih, je bilo neverjetno, izjemno in nepozabno. Zaslugo za vse krasne spomine ima naša odlična zborovodkinja, Nadja Stegne, brez katere bi o takšnih doživetjih lahko le sanjali.

Kaja Vidmar, OŠ Pohorskega odreda Slovenska Bistrica
21.9.2018 | Število ogledov: 108

navigacija
domov dodaj med priljubljene nastavi za domačo stran pošlji email
Vreme Podravje
Jedilnik (13.12.2018)
Zajtrk:
hot dog, hrenovka, čaj
Malica:
francoski rogljiček, alpsko mleko, mandarine - šolska shema: jogurt
Kosilo:
korenčkova juha, mesno zelenjavna rižota z ajdovo kašo, rdeča pesa v solati
e-novice
Želite prejemati objavljene novice in fotografije po emailu?
statistika
danes smo: 13.12.2018, 0:14:19
obiskovalec: 1975774

©2012 Osnovna šola Pohorskega odreda Slovenska Bistrica, vse pravice pridržane | gostovanje www.slohost.net